Αποτελέσματα πρόχειρου διαγωνισμού - Αρ.Πρωτ.: 38917/14-10-2016

Το Κ.Ε.Θ.Ι. δημοσιεύει τα αποτελέσματα του Πρόχειρου Μειοδοτικού Διαγωνισμού με κριτήριο κατακύρωσης την χαμηλότερη τιμή για την προμήθεια μελανιών και τόνερ για τους εκτυπωτές, φωτοτυπικά μηχανήματα και συσκευές τηλεομοιοτυπίας (fax) του φορέα προκειμένου για την υλοποίηση του Υποέργου 1 «Επίβλεψη / Παρακολούθηση και συντονισμός των Δομών του δικτύου για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας κατά των γυναικών» της Πράξης «Οριζόντιες Παρεμβάσεις Εθνικής Εμβέλειας για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών» με κωδικό ΟΠΣ 5000490 στο Ε.Π. «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020».

Συνεχίστε με τα παρακάτω
Επιστημονική ημερίδα με θέμα: « Παρουσίαση της έρευνας για την κατάσταση των γυναικών με αναπηρία και των αναγκών γονέων και κηδεμόνων παιδιών με αναπηρία» που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22/11/2024 και ώρες 10:00 έως 14:00, στην Αίθουσα Τελετών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου κτιρίου του Συμβουλευτικού Κέντρου Λαμίας του ΚΕΘΙ. Παρούσες στην εκδήλωση ήταν η Πρόεδρος του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ), Δρ. Ελένη Αν. Ζενάκου, η Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
Την Τετάρτη 13/11/20204, υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας 3ετούς διάρκειας, μεταξύ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με επιπλέον συμβαλλόμενα μέρη το Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την επωνυμία
Ανακοινώνεται η πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού (Νομικών) για την κάλυψη αναγκών του Συμβουλευτικού Κέντρου Σύρου, του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.), για την υλοποίηση του Υποέργου 1 και
Ανακοινώνεται η πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού (Νομικών) για την κάλυψη αναγκών του Συμβουλευτικού Κέντρου Σύρου, του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.), για την υλοποίηση του Υποέργου 1 και