ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ'αριθμ. ΣΟΧ 1/2023 για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου ειδικότητας ΔΕ Διοικητικού
Το Κ.Ε.Θ.Ι. ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, ενός (1) ατόμου, ειδικότητας/κατηγορίας: ΔΕ Διοικητικού, για την κάλυψη αναγκών του Συμβουλευτικού Κέντρου Κέρκυρας, του ΚΕΘΙ στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 1 «Στελέχωση και λειτουργία του Συμβουλευτικού Κέντρου Κέρκυρας» της Πράξης με τίτλο ««Λειτουργία δομών και υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης προς όφελος των γυναικών και για την καταπολέμηση της βίας – Λειτουργία Κέντρων Συμβουλευτικής Υποστήριξης γυναικών θυμάτων βίας σε περιφερειακό επίπεδο (Συμβουλευτικό Κέντρο Κέρκυρας)» και MIS 5000662 στο Ε.Π. «Ιόνια Νησιά 2014-2020».
Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό, εντυπο ασεπ ΣΟΧ 2ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (kethi@kethi.gr), είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Κ.Ε.Θ.Ι., Πινδάρου 2, Τ.Κ.: 106 71 – Αθήνα (είσοδος από Κανάρη 1 & Ακαδημίας), απευθύνοντάς την στη Διεύθυνση Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης – Γραφείο Προσωπικού και Διοικητικής Υποστήριξης (τηλ. επικοινωνίας: 210-3898022, 210-3898000),
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ηλεκτρονικά το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής της αιτήσεως συμμετοχής. Η αίτηση συμμετοχής που θα υποβληθεί ηλεκτρονικά πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν γίνονται δεκτές.
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.